perjantai 19. kesäkuuta 2009



Kotona ollaan vietetty tämäkin Juhannus =)
No viihdyn kyllä hirmuisesti kotona joten eipä tuo haitanne mitään.
Isännästä huomaan hieman ketutusta =) No lähtipä tuo lasten kanssa onkimaan ja ihan kiva. Jäin Cassun kanssa kahdestaan kotiin. Siinä sitten virittelin erään naulakon eteiseen ja sommittelin hiukan tasoja =) Ja samalla söin masun ähkyyn grillattuja pihvejä =) Nyt pikkuinen nukkuu " omassa" sängyssään ja isäntä soitteli että ovat tulossa.
Nora lähti neljän kaverinsa kanssa tosi kauas!!! olisko ollut Haapajärvi en ole aivan varma mutta matkaa heiltä meni pysähdyksineen kahdeksan tuntia! Kyllä hirvitti päästää tyttö sinne , mutta kaipa tämä on tätä luopumista pikku-hiljaa <3 br="">
OIKEIN IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE

5 kommenttia:

  1. Ihana tuo naulakko..mistä se on?? x) Oon etsiskellyt tuon tapaista keittiöön, mutta mies ei lämpene valkoiselle värille - se tahtois kaiken puun sävysenä ja minä taas valkoistun pikkuhiljaa..aaaaargh!!! :) Joku kultainen keskitie pitäs löytää.

    VastaaPoista
  2. PieniLintu =) Kiitos! Meillä isäntä kanssa mieluummin ottais muuta väriä kuin valkoista, ja olenkin pikkuhiljaa sitä tuonut niin ei tuu shokkina sitten =D
    Euromarketista ostin tuon náulakon =) Olin jo monesti ihaillut ja nyt sit raaskin vasta! Vaikka ei ollut kyllä hinnalla pilattu! ( 34,90)

    VastaaPoista
  3. Ai siellä on tommosiakin..vau.. :)

    VastaaPoista
  4. Pieni Lintu : Siellä on tosi ihania sisustus juttuja =) Mutta harvemmin käyn siellä. Nyt olin vaan viereisessä kirppiksessä ja se saalis oli aikas olematon niin uskaltauduin sitten tuonne menemään! =D

    VastaaPoista
  5. Voi hitsit täällä mä ton naulakko hyllykön oon aiemmin nähnyt ja jäi kummitteleen haaveisiin

    VastaaPoista