keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Shoppailtu on







Matkassa olin sen yli kolme tuntia ja hiki päässä koko ajan! Hullun hommaa ,mutta kuitenkin niin kivaa =) Nyt on kesän shoppaillut shoppailtu, vielä tulematta sisustuskutsujen saldo, mutta muuten riittää jo!!!! No hakusessa olis ne tuolinpäälliset kyllä =)

Loviisanaitasta ostin tuon ihanan Rivieramaison lokerikkohyllyn ja olen kuolannut sitä jo pitkän tovin! Ensimäistä kertaa näin sen Cian blogissa ja sitten viimeiset viisi kertaa kuolannut Loviisanaitassa sitä, mutten raaskinut ostaa =)
Ikeassa käytiin myös ja ostin pari noita lasisia säilytyspurkkeja ja tuon ruskehtavan torkkupeiton tuohon rahin päälle. Nyt on tullut väriäkin sitten meille enemmän =)

Oikein ihanaa illanjatkoa kaikille

21 kommenttia:

  1. Tuo ruokailuryhmä on kaunis :) Ja ihania nuo muutkin ostokset ja taas niin kauniita kuvia <3

    VastaaPoista
  2. Kaunista oi kaunista! <3

    Ilo on kaksinkertainen,jos on pitkään haaveillut ja vihdoin saa! :)

    VastaaPoista
  3. Oih..katse lepää näissä sun kuvissa =) kauniita !

    VastaaPoista
  4. Voi kuinka on kaunista, KAUNISTA. Oijoi.. :)

    VastaaPoista
  5. Kaunista, kaunista...täällä yksi huokailee...IHANA tuo lokerikko, tahtoisin myös:)

    VastaaPoista
  6. Kiitos ihanaiset <3 Just tajusin , että eihän nuo kuvat suurene kun klikkaa hm....taas jotain ihme tekniikan juttuja, lupaan ottaa kuvia lähempää mahdollisimman pian. Eihän tuosta ekasta ainakaan juur mitään saa selvää =)

    Öitä ystäväiseni <3

    VastaaPoista
  7. Kaunis hylly:-))
    ja aivan ihania kuvia kauniista kodistasi:-)
    Aurinkoa päiviisi<3

    VastaaPoista
  8. Hurjan kaunista!
    Teidän koti on semmoinen..
    valkea unelma,seesteinen kauneus :)

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia! <3 Paljonko maksoi uusi ruokapöytä+tuolit?

    Halit. <3

    VastaaPoista
  10. Kiitos jälleenkerran teille <3
    Naana: 499e + kuljetus =) Eli mun mielestä ihan edullinen =)

    VastaaPoista
  11. Jos olit loviisan aitassa keskiviikkona niin tiiä vaikka oltais oltu samaan aikaan:) Vaikka sun kuvan täällä oon nähny niin en osaa sanoa,kuljen siellä aina silmät lukittuna niihin kaikkiin ihaniin tavaroihin että en varmasti huomaa vaikka tulis joku oikeen tuttukin vastaan ;D aivan ihana kauppa!!
    Sulla on niin mielettömästi kaikkia ihania tavaroita,mihin saat ne mahtumaan jolleivat oo esillä?..vai vaihteletko vaan aina paikkoja keskenään? Ittelle iskee aina ahdistus ku ostaa jotain uutta ja joku vanha pitäis laittaa pois.

    VastaaPoista
  12. ...Ai niin piti vielä sanoa että samaista riviera maisonin hyllyä oon siellä useesti kuolannu. Mahtokohan mulle enää jäädä sellasta sinne lainkaan :D

    VastaaPoista
  13. Ihana tuo RM lokerikko!! <3
    Kaunista teillä muutenkin!

    VastaaPoista
  14. Mipatti =) Olin keskiviikkona juu Loviisanaitassa oliskohan kello ollut puol neljän jälestä heti ja kyllä mä siellä olin viideltäkin varmaan vielä =) Ja siellä ei paljon ihmisiä tule katsottua, kun on niin paljon muuta
    ihasteltavaa =)))))))) <3
    Ja tavararat tuppaa vaihtaa paikkaansa vain kun uusia tulee tilalle. Eli näkösällä on paljon ja moni sanookin että mihin ihmeessä saan mahtumaan =))))))

    Maija maitoparta kiitos paljon =)

    VastaaPoista
  15. No ei olla oltu samaan aikaan. Mä lähdin pois muistaakseni puol 3 aikaan:)

    VastaaPoista
  16. No melkein =) Löytyikö mitään ostettavaa? Tai no ainahan jotain varmasti löytyy mutta mitä? Ja ai niin jäi sinne sullekin lokerikkohyllyä <3

    VastaaPoista
  17. Nämä sinun kuvasi on aina niin kauniita, että näitä jää pitkäksi aikaa ihailemaan<3

    VastaaPoista
  18. No itseasiassa mä en ostanu sieltä mitään,en yhtikäs mitään :O
    (tää oli toinen kerta ku lähdin ostamatta mitään)
    Tosin ne mitä meinasinkin ostaa aijon vielä kuitenkin hakea ja just ystävälle sanoinkin että pitää mennä taas joku päivä käymään että ihan turhaan koitin säästää ja olla ostamatta :D

    VastaaPoista
  19. Ihana tuo pöytäryhmä, onko muuten laadukas ryhmä, meinaan, että ei ole mitään pahempia ulkonäkövirheitä? Olen meille myös haaveillut samannäköistä pöytäryhmää jo kauan.

    VastaaPoista
  20. marikan: No sehän on vissiin aina hiukan arpapeliä =) Meidäm ryhmässä ei mitään sellaista ainakaan mikä pistäisi silmään ja tuolit on niin jykevät ettei kyllä herkästi kaadu edes pienten lasten kanssa =) Mä olen kyllä tykännyt <3

    VastaaPoista
  21. Saisitko otettua vielä ihan lähikuvia tuoleista ja pöydästä, yksityiskohdista ym...tosissani kiinnostuin tuosta pöytäryhmästä =)

    VastaaPoista