keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Etsinnässä edulliset tuolinpäälliset!!!!

pika postaus ilman kuvia =) Mutta otsikko kertoo jo hyvinkin paljon =))))
Olen tuossa piakkoin lähdössä Loviisanaittaan ja haaveissa ostaa niitä ihania tuolinpäällisiä missä rimpsu tai vastaava siinä tuolin reunoilla. Valkoista tai beigeä.... Jos jollain teistä ihanaisella on tietoa mistä saisi edullisesti niin saa vinkata. Kuusi kpl olisin vailla <3 Nyt ottamaan karjalanpaisti pois uunista ja syömään <3

Ihanaista keskiviikkoa ystäväiseni <3

4 kommenttia:

  1. Moikka mulla olisi yhdenlaiset 6kpl valkoiset suoralla helmalla ylimääräisenä.
    Tv. Mummu-Ruusunen

    VastaaPoista
  2. marika =) Olisko sulla kuvaa mahdollisesti olemassa =) 3 tuntia olin matkassa ja olen ihan loppu =) mutta shoppailu on ihan kivaa <3

    VastaaPoista
  3. Saat kuvan kun palaudun reissulta kotiin joskus viikonpäästä. Muistuta jos kuvaa ei ala kuuluman, mun muistini on... ööö.. kovin lyhyt.
    Unelmia ostoksia olet tehnyt!

    VastaaPoista
  4. Tulit mieleen ku selailin adalmiinanhelmen sivuja, siellä olis yhdenlaiset...ei taida olla kuitenkaan ihan mitä haet? :S
    http://kauppa.adalmiinanhelmi.fi/product/720/royheloistuinpaallinen-beigevalkoraita

    VastaaPoista