torstai 21. toukokuuta 2009

Pullan tuoksua <3 br="">


Nämä pyhäpäivät on niin tylsiä meillä ettei tosikaan!
Aamaulla olin jo hyvissä ajoin Casperin kanssa hereillä ja siitä yli neljä tuntia kunnes isäntä suvaitsi vasta nousta. Siihen mennessä olin kerennyt vaikka mitä ja suunnitella kaikkea ihanaa täällä kotona vaikka ilma olikin mitä tylsin ja harmain. Parhaani yritin käydä ihanissa blogeissa ja ihania vinkkejä sieltä löytyikin ja kun yritin isännälle vinkata muutamista niin aikas tyly vastaus tuli ensin oli että jaa ja katsoi kuvatkin, mutta sitten antoi asian olla ja siitä hänelle huomautinkin niin ei kuulemma ole hänen juttunsa nämä sisustus jutut =(
Kun kuulemma joka päivä saisi jotain tehdä No juu tiedän innostuneisuuteni!!!
No joka tapauksessa uskokaa tai älkää...isäntää joka ei kiinnostanut mun jutut niin nyt laskee vihkoon tarvittavat puutavaran menekit ja samalla suunnittelee sitä!
No päivä oli kyllä tylsä muuten. Casper nukkui ihanat yli kolmen tunnit päiväunet sisällä ja mä en tehnyt kerrassaan mitään! Oikein harmitti kun ei voinut alkaa touhumaan kun pelkäsin että pikkuinen herää kovaan meteliin.
Ennen Jesperin jalkapallo harjoituksia päätin tehdä pullaa...
No siinäkin oma juttunsa taas!! korvapuusteja tein ja kaneli teki loppujaan niin hain lisää ja kun kaadoin sitä taikinalevylle niin samassa tajusin että kyseessä olikin valkopippuria!!!!! Voi taivas sentään! No yritin parhaani poistaa sitä ja loppu tulos oli makoisaa siltin <3 p="">
Tämä viikko on meille juhlia täys..no ei sentää mutta viikolla vietettiin Emman nimppareita perheen kesken ja sunnuntaina onkin sitten Matiaksen 12- vuotis päivä. Niin se aika vaan menee.
Ihanaista Hela torstaita kaikille<3 p="">

3 kommenttia:

  1. Kiva kuulla kuulumisia
    ja hyvä että pullista tuli hyviä kuitenkin
    mullekin maistuis:P.

    Halaus ystäväniX

    VastaaPoista
  2. Tervehdys! Eksyin ensin kerran blogiisi, kiva löytää muitakin isomman pesueen huoltojoukkoja!

    VastaaPoista
  3. Jamelia =) Toivottavasti pian saadaan jutella kunnolla <3

    sokerihelmi : Kiva kun löysit tänne. Mä olen kanssa ollut niin haltioissani kun olen löytänyt lisää suurperheellisiä! Ihana lukea sitä arkea muiltakin =)
    Tulenpas vasta visiitille <3

    VastaaPoista