maanantai 14. heinäkuuta 2014

Laitetaan kun lupasin ;)





No niin ;) nyt on kuvia tästäkin kulmasta ;) mutta arvatkaas..... Juu ei oo vaaleanpunaista enään ei :D sunnuntaina eli eilen alkoi niin tympäsee kaikki, oli tylsää ei mitään tekemistä ja mitä tekee hän?!!! No vaihtaa verhoja sen tuhannen kerran kuukauden sisällä, ottaa suurimman osan vaaleanpunaisista pois :D juu tiedän oon hullu!!! Sitä kun näin lomalla kerkiää vaikka ja mitä kotona ollessaan ;) 

Oikein ihanaa heinäkuun puoltaväliä <3 ja kiitos taasen kaikille ;) 

-Sari

14 kommenttia:

  1. Ihanan näköistä :) Ja hei sähän voit myydä mulle noi vaaleenpunaset verhot ;);)

    VastaaPoista
  2. Olet kyllä taitava sisustamaan kotiasi. Se on upeaa. Itse kun en mitään muuta kuin olosuhteiden pakosta.
    Oikein hyvää kesän jatkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) ei vaan tunnu siltä kun mieli vaihtuu kokoajan ja mihkään ei oo tyytyväinen :D

      Poista
  3. No voi sinun kanssasi...:) Kaunis kyllä oli noinkin, mutta pistäppä tuoreempia kuvia tänne niin saadan ihailla.
    Mukavaa lomanjatkoa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta ;) voi kun jo tietäis mitä haluaa :D

      Poista
  4. Kaunista,omaan makuun vähän runsasta,mutta sulla tykkään=)teija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) juu mä oon kyl yrittänyt niin et olis vähempi tavaraa mut EI!!!! Liian tyhjää :D

      Poista
  5. Oli vaan pakko kommentoida...ihanaa siellä teillä on, nauratti toi vaihto...olemme asuneet nykyisessä kerrostalo asunnossa 9 kk ja jo kaksi kertaa vaihdettu makuuhuoneen "asukkeja" eli äiti ja koululainen vaihtanut huoneita keskenään:) Kaunista päivää sinulle<3 t. äiti Turusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tääl on naurattanut itseäkin ja välistä melkein itkettänytkin kun saan jonkun päähäni ja en millään jaksais vaihtaa enään mutta kun on pakko :D mä oon niin kova vaihtelee ja siirtelee niin jos siellä samanhenkinen kirjoittelee niin loistavaa!!!! En olekaan yksin päähänpistoineni täällä :D asutkin naapuri kaupungissa ;)

      Poista
  6. Pitäähän naapureille jotain iloa antaa, jos sitten vaikka verhojen vaihdon merkeissä.. =)

    VastaaPoista
  7. Jee,ehdin vihdoin tännekin!! Ja siis voi ettien että! Mä oon sanonut ennenkin,mutta sanonpa vielä kerran (ennen seuraavaa kertaa :D ),että teillä on kyllä niiin niiiiin niiiiin ihana koti!!!! Siis kertakaikkisen!! Tykkään ihan överipaljon <3
    Hassu oot verhoinesi :D Mutta pitäähän sitä vaihtelua olla! Ja nyt ainakin sait ne vaaleanpunaiset verhot :) Ovat ne sitten ikkunassa tai eivät :D
    Ja jösses mitä kirpparilöytöjä! Mä niin rakastan kirppareita ja nyt löysin yhden uuden,ihan superin!
    Pitääpä vielä kerran ihailla nää kuvat läpi,huokaus... :)

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi sulla, en voi käsittää niten saat kaiken pysymään nättinä ja siistinä? Itsellä 5 lasta eikä kyllä meillä näytä ikinä hyvältä :/ jotain vinkkiä nyt mulle :)

    VastaaPoista
  9. Mistä olet ostanut noi vaaleanpunaiset verhot? Kuumeisesti etsin olohuoneeseen vaaleanpunaisia sivuverhoja enkä tunnu löytävän mistään :(

    VastaaPoista