lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kuumaa ja kesäloman alku lapsilla

On kuulkaas niin kuumaa ja hiostavaa ja mä oon jo ihan kypsä näihin ilmoihin :D siis uskomatonta!

Tänään lapset haki koulusta todistuksen ja hyvin mennyt taas. Nyt pääsevät ansaitulle kesälomalle ;) Matiaksella alkaakin kaupungin kesätyö heti maanantaina ja sitä ennen huomenna lähtee Lintsille tyttöystävän ja kaverinsa kanssa. 

Tuossa kuvaa ostamasta vahaliinasta. Ostin samanlaisen mutta vaaleanpunaisen takapihalle :D

Jaahas mentävä on kun tulee esikko masukkinsa kanssa käväsemään ;)


15 kommenttia:

  1. Kyllä se syksy ja talvi sieltä taas tulee =),teija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin tulee, syksy <3 talvesta en tykkää kuin joulun ajan ;)

      Poista
  2. Mistä ostit tuota vahaliinaa ja paljonko maksoi?! Mä kans haluun just samanlaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://kauppa.ompelunihanuus.fi/

      Poista
    2. karkas, mutta tuolta kuitenkin =) olisko ollut 8,90 e /m

      Poista
  3. Kaunista tuo vahakangas ja kauniit kukat pöydällä...:)
    Ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  4. Sadetta ja hieman viileämpää voisi kyllä olla... syksyä odotellessa =) Syyshortensia on ihana syyspensas, kasvaa kyllä aika isoksi (kun kysyit vinkkejä edellisessä postauksessa). T:viiden äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vinkistä ;) mä oon niin syksy ihminen kuin vain olla jo voi <3

      Poista
  5. Ihanalta näyttää edelleen, kaikki teillä :) Mistä noi keittiön tuolit on muuten, olen haaveillut kauan moisista.... onko ne hyvät istua ja oliko kalliit? Täällä tulee aina kova sisustusinto kun käväisee sun kauniissa blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tilasin Hobbyst ja oli kanta-asiakas tarjouksella silloin ;) mutta olisko ollut 69e kpl normi ehkä 10e päälle tuon. Tosi raskaat liikuttaa, mutta hyvä istua kyllä ;) Ja hei sisustusintoilu on niiiiiin ihanaa <3 ja kiitos!!!

      Poista
  6. Ok, kiitti tiedosta, olen niitä katsellut sillä silmällä mutta en ole yhtään tiennyt minkälaiset ne on livenä, nyt tiedän eli taidanpa mennä kurkkimaan :D No tää intoilu on kyllä niin ihanaa että, olin ihan ihmeissäni kun mulle tuli yks päivä postilappu että nouda pakettisi postista. En muistanut mitään tilanneeni :D mutta olihan siellä tutun näköisiä kippoja ja kappoja....

    VastaaPoista
  7. Nuo paketit on kyllä niin arjen piristyksiä :D

    VastaaPoista
  8. Kaunis vahaliina! Mulla on vaaleensinisenä :)

    VastaaPoista
  9. Juu, ei nää helteet ole mitenkään kivoja. Jotkut tykkää jotkut ei. Itse tykkään eniten keväästä kun saa jo vähentää vaatetta mutta ei oo vielä kuuma.
    Mukavaa kun lapset menestyvät koulussa, on kesällä sitten mukava ottaa rennosti.
    Munkin pitäisi hankkia takapihalle joku vahakangas, tuo teidän näyttää todella nätiltä.

    VastaaPoista