torstai 7. toukokuuta 2009

Muutama uus juttu =)





Tässä uusia juttuja Huutonetistä ja Ihania juttuja vielä odotellessa =)
Sisustus into on suurimmillaan ja ideoita paljon! Pikku hiljaa toteuttamassa olen niitä. Aika ja raha hiukan esteenä =)
Voi miten odotankaan kesäkuun alkua!!! Olen menossa ystäväni kanssa Loviisan aittaan!!!!! Niin monesti olen sinne halunnut mennä vaikka meiltä ei juur pitkä matka edes sinne ole. Kuvia olen netin kautta katsonut kyseisestä paikasta, mutta uskon että kun paikan päälle pääsen niin olen haltioissani <3
Monta paikkaa vielä olis missä haluaisin käydä, mutta mahtaako jäädä vaan haaveeksi. Jotenkin tuntuu että hankala lähteä jos vähänkin kauempana on puoti.
Aurinkoista torstaita kaikille
sari


4 kommenttia:

  1. Ihania juttuja olet ostanut taas:)

    Terkkuja kaikille<3

    Jamelia

    VastaaPoista
  2. kaunista... ♥
    ihana tuo pöytä!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia! <3

    Laita lisää äkkiä!! :D

    Haleja murulle. <3

    VastaaPoista
  4. Ihania uusia juttuja oot shopannut =).

    Tuo Loviisan Aitta on oikea heaven <3 . Pari kertaa olen siellä käynyt ja haluun taas mennä. Siellä saa kyllä rahaa palamaan paljon...on niin täynnä ihanuuksia koko paikka ;)

    Mukavaa viikon jatkoa !

    VastaaPoista